Friday, April 6, 2012

April Fool yang Lewat~ Lawak Disturbing

Aku pulang lewat dari opis petang ni, saja layan pesbuk...

Tak ar aku tak layan pesbuk camni~

Masa aku ngah drive aku pasang radio, selalu aku pasang CD, sebab menyampah dengar iklan-iklan radio, suara DJ merepek tak tentu pasal nak konon-konon happening..Tapi dek kerana malas nak tukar CD, aku dengar je la radio, puas tukar-tukar stesen, masa jem aku tengah dengar berita, rasanya radio Hot.fm kot..sebab dalam BM; FYI aku cuma ada save Hitz, Red, Ikim, Hot, dan Klasik Nasional jer (believe it..)

Dalam banyak-banyak berita, ada segmen info mende tah, yang aku rasa macam nak terbabas je bila dengar..

It goes like this:

Malaysia diiktiraf sebagai negara ke-51 paling gembira di dunia berdasarkan kaji selidik terbaru oleh Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB).


Sesampai di rumah aku share kat pesbuk,
yah there is a troll there,ignore him~
http://www.emocutez.com Seriously?? Kajiselidik tu dijalankan ke atas siapa beb? Kaum kerabat di raja kah? Menteri-menteri dan anak-anaknya kah? Warga asing yang dapat MyKad kah? Amah indon yang dapat gaji basic RM700 kah? Atau kenapa bukan ke atas orang-orang yang dok masuk rancangan kat TV3suku Bersamamu tu? Atau ke atas fresh graduates yang susah dapat kerja tapi sangat senang dapat surat tuntutan bayaran balik PTPTN tu? Atau ke atas penduduk flat Kerinchi u-know-who-they-are tu? Siapakah??? Ting ting ting ting ting tunggg (konon bunyi lagu tema X-files)

i love the comments..so to whoever making this statement/survey, go shoot ur head!
hah, u know this kind of mangkuk...maybe survey tu mangkuk camni yang amek kot

Setuju tak kalau aku cakap ni lawak April Fool yang disturbing?(sebagai orang Islam tak baik layan April Fool,tapi ni bukan aku yang wat lawak ni)

Sumber and info lebih lanjut, sini kau!

1 comment:

U can comment down below